top of page

De beste theesmaken die jij niet kan missen!

Iedereen die mij persoonlijk kent, weet dat ik de allergrootste theeleut van Nederland ben! Ik ben gek op de variatie aan theesmaken en de warmte van mijn extragrote kop thee die ik in mijn beide handen heb gewurmd. En het feit dat thee gezond is in vergelijking met koffie is alleen maar mooi meegenomen!


Hier een aantal van mijn favoriete theesmaken die écht niet te missen zijn tijdens de herfstperiode!






Forest fruit - Lipton Tea

Ben jij net zo gek op roodfruit als ik? Dan is deze theesmaak perfect voor jou! De combinatie aan kersen, aardbeien, frambozen en bramen voorzien jouw theekop van een feestje. Daarnaast is de mierzoete geur om van te genieten!





Vanilla Caramel - Lipton

Zodra ik deze smaak heb, moet ik denken aan de decemberfeestdagen. De vanillesmaak met karamel doet me denken aan speculaas en pepernoten. Dit is zeker aan te raden met een zak vol koekjes!





Even... - Pickwick

Dit is een exclusieve lijn van Pickwick en bestaat uit zes verschillende soorten: even opwarmen, bijkomen, verwennen, ontspannen, uitrusten en opfleuren.

Deze smaken bestaan vaak uit twee combinaties die het effect zal geven dat op de verpakking staat, als resultaat. Wil je dus even ontspannen? Breng dan gauw het gele pakje rooibos met karamel en gember in huis!







Blueberry Muffin - Lipton

Dit is daadwerkelijk een theesmaak waar ik niet zonder zou kunnen leven! Ik ben best een zoetekauw als het gaat om thee. Dit is de perfecte thee daarvoor. Het geeft me altijd een warm en voldaan gevoel zodra ik deze heb gedronken en het past ook nog eens bij de feestdagen!





IMG_20200621_211202_725.jpg

Hi, thanks for stopping by!

Neem rustig een kijkje op mijn website!

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Instagram
  • Pinterest
bottom of page