top of page

3 tips voor de allerleukste verjaardagscadeaus!

Jouw verjaardag, is ook mijn verjaardag! Dat is mijn motto wanneer de verjaardagen van mijn dierbaren naderen. Toch brengt dit evengoed stress met zich mee, want wat moet je nou halen voor iemand waar je zoveel om geeft?


Krijg jij ook altijd stress wanneer je een cadeautje moet halen? Nu niet meer! Want met deze tips, wordt het ook voor jou een makkie om een verjaardagscadeau te halen!





Herinneringen


Duik terug in jullie meest kostbare of memorabele herinneringen! Denk aan foto's, plekken, redenen waarom jullie samen lachen of specifieke materialen. Het is altijd mooi om terug te kunnen kijken op een moment. Daarnaast toon je aan dat die herinneringen ook waarde hebben voor jou! Het is niet alleen origineel, maar dit cadeau zal waarschijnlijk ook door niemand anders kunnen worden gegeven. Dus probeer zeker om de allerleukste memories te herbeleven.


Niet zeggen, maar doen!

Ik merk veel om mij heen dat mensen geen materialen meer geven als cadeaus. Het worden steeds vaker de uitstapjes zoals een weekendje weg, even skydiven of een dagje naar het pretpark. Is jouw jarige ook iemand dat houdt van doen? Kies dan voor een cadeau met ervaring! Iets waarvan jij weet dat jullie er allebei met een big smile op terug zullen kijken!


Maak zelf iets


Mijn hartje smelt als iemand tijd in een cadeautje steekt. Als je zelf iets maakt, bespaar je niet alleen wat geld, maar kan je je creativiteit volledig de vrije loop laten gaan! Je steekt best wel wat tijd in een zelfgemaakt cadeau waardoor dit puur uit je hart komt.

Er staan talloze ideeën op het internet en je zou het cadeau ook nog eens perfect kunnen afstemmen tot de persoon zijn/haar interesses!



IMG_20200621_211202_725.jpg

Hi, thanks for stopping by!

Neem rustig een kijkje op mijn website!

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Instagram
  • Pinterest
bottom of page